środa, 28 maja 2014

Błyskawiczne naleśniki


Kochani! Po miesiącu przerwy wreszcie mogę się z wami podzielić nowymi pomysłami i przepisami. Nie pisałam tak długo ponieważ zrzucałam pozimowe kilogramy! Po miesiącu mam o 5 kg mniej i kilka nowości szczególnie dla tych które szukają niekalorycznego i szybkiego jedzenia. Ponieważ jestem smakoszem ze szczególnym upodobaniem do słodkości to znalazłam przepis na naleśniki które można jeść przy diecie dukana. Przepis jest łatwy i bardzo szybki i przygotowanie ich trwa kilka minut dzięki czemu jadam je dość często. Wcześniej jadłam je posmarowane jogurtem naturalnym a teraz z owocami. Z tego przepisu wychodzą 3-4 naleśnikow. Piecze je na teflonowej patelni bez użycia tłuszczu.
Składniki:
1 jajko
150ml mleka 
2 czubate łyżki skrobi kukurydzianej
 

Składniki wrzucam do Shakera zamykam szczelnie i potrząsam energicznie aż wszystkie się połączą. Nie używam miksera bo za bardzo się to wszystko pieni. Można ręcznie połączyć składniki trzepaczką. Powstała mieszanka: może was zadziwić i niepokoić jej konsystencja ponieważ jest bardzo płynna. Tak ma buc! Smażę cieniutkie naleśniki rozlewając ciasto na patelni ( z czasem można się tego nauczyć poruszając patelnia równomiernie rozprowadzi się ciasto i powstanie cienki naleśniki.)
Gotowe! Smacznego!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz